Programy treningowe
PROGRAM- PIERWSZY RAZ NA SIŁOWNI

Jedną z największych przeszkód dla większości nowicjuszy w fitnessowym stylu życia jest wejście na siłownię, zwłaszcza jeśli nie czują się dobrze w tłumie lub mają niższą samoocenę. Rozumiemy, wszyscy byli w takiej sytuacji. Nasz pierwszy plan ćwiczeń na siłowni jest stworzony specjalnie dla tych, którzy chcą zrobić ten krok, ale nie są pewni, co zrobić, gdy już tam będą. Ułatwiamy to bez naszego wstępnego treningu. Przeprowadzimy Cię przez każdą większą grupę mięśni i poprosimy o wykonanie jednego lub dwóch ćwiczeń w tylu zestawach. Ćwiczenia są zwykle wykonywane na maszynie, dzięki czemu ruch jest bardzo prosty i umożliwia ćwiczenie każdego mięśnia. Przyślemy Ci plan, a Ty wyjdziesz z podstawową wiedzą na temat najczęściej wykonywanych ćwiczeń i pewnością siebie, aby wrócić i iść naprzód. Ten plan jest również idealny dla osób powracających po dłuższej przerwie, aby przyzwyczaić mięśnie do treningu oporowego w początkowym tempie.

Plan treningowy + Dieta
Dieta
Plan treningowy
1 miesięcy
Abonament na 1 miesiąc
3 miesięcy
Abonament na 3 miesiąc
6 miesięcy
Abonament na 6 miesiąc
12 miesięcy
Abonament na 12 miesiąc
BMI
BMR